fredag 23 oktober 2015

Behandling och utflykt till Surahammar


Fick behandling som planerat idag. Var dock på uruselt humör och ska be sköterskan om ursäkt för min negativa utstrålning :-(. Blev lite bättre med humöret vart efter dock. Hade fint sällskap oxå av Sandra, Helen och Jocke. Fick Tavegyl som gör mig trött men dom roade sig med att spela kort. Det var mysigt att höra dem spela, prata och skratta medan jag slumrade i sängen bredvid :-) Älskar dem så drt värker i kroppen ❤️

Efter behandlingen åkte jag, Jocke och Helen till Surahammar för att köpa en soffa. Skulle träffa Danne oxå men han var sjuk :-(. Förutom det så fick vi valuta för besöket i Sura! Köpte en fin divansoffa till ett bra pris och den satt som en smäck i vårt nya uterum :-)

Jocke hittade denna på Aders möbler men fann den inte såååå bekväm! Han provade flera sätt att sitta i den men inget passade så bra :-)

Vi gav oss också ut i skogen en stund för att titta efter Chaga och Jocke hittade! Lite drygt ett kg! KUL!


I kväll har jag sökt på nätet efter en bra hälsokost butik med ett brett utbud och bra priser. Ska fortsätta leta då det finns en hel uppsjö av butiker!

Har ätit en suuuuupergod sallad med spenat, tomat, groddar, purjolök, paprika, granatäppelkärnor och getost! Ringlade över lite citron och olivolja! Kanongott! Alltså, granatäppelkärnor! Vilken gudagåva! Så gott och så nyttigt. Har blivit en ny favorit hos mig. Passar jättebra med hallon och kefir oxå :-) 

Ja som vanligt på fredagskvällar bänkar vi oss i soffan och tittar på Idol. Utan Emme ikväll då hon Halloween busar hela helgen. Saknar henne såååå mycket ❤️ Ringde men fick inget svar! HUR är det möjligt? Trodde mobilen satt fast i hennes hand :-) 

Ha en go kväll! ❤️

2 kommentarer:

  1. Getost är sååå gott ju!!! Kram fr Carmen

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar getost ! :-)

    SvaraRadera