onsdag 28 oktober 2015

Inlägg på bloggen

Som ni ser har jag skapat etiketter med olika innehåll i bloggen. Jag hade velat lägga upp olika kategorier med underrubriker, som inte skulle hamna bland inläggen, utan skulle bara synas om man klickar på dem. Det verkar inte möjligt att få till det och det medför att alla inlägg jag skriver i de olika kategorierna hamnar i flödet. Jag hoppas att ni har överseende med det. Ni får skrolla bort det ni inte är intresserade av att läsa helt enkelt. :-)

Idag har varit en bra dag. Jag har varit med Emelie till hästen och sen var vi till Västerås och hämtade Amanda ❤️. Vi var till min bror och hans familj och käkade och fikade och träffade deras nyaste familjemedlem Messi, en liten kisse. Såååå söt :-)

Nu ska jag gå ut och lägga mig i spabadet och slappa en stund. Ha en trevlig kväll ni alla ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar