söndag 25 oktober 2015

Känner mig pigg

idag! Mådde bra både fredag och lördag efter behandlingen och idag känner jag mig full av energi! Kul, och skönt. Ska åka på loppis i Sala och se om vi kan höra något fynd :-)

Igår hade jag lite egentid. Emelie var hos en kompus och Jocke var med Helen och Petri och fiskade i Säfsen! Jag läste lite och fipplade med bloggen men det gick inget vidare. Har nu bett dottern om hjälp att utforma bloggen :-)

Var iväg med Emelie en stund gör att rida hos Angelica och hon gick omkull med hästen. Hästen halkade på grusvägen när hon skulle galoppera. Som tur var blev ingen av dem allvarligt skadade. Båda fick varsitt skrubbsår! Kan inte låta bli att tänka på vad som hade kunnat hänt, att Emme hade kunnat hamna under hästens alla hundratals kg! Ja tur det gick bra dom sagt!

Ha en bra dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar