fredag 2 oktober 2015

Armen börjar bli bättre

men f-n så jobbigt det är med bröstet och att svälja. Stundvis blir det lite bättre sen tar det ny fart igen. Jag drar mig för att äta och dricka då det gör så jävla ont! Har provat med magmedicin och bikarbonat men det hjälper inte. Vet inte vart jag ska ta vägen snart.  :-( Pratade med sjukvården igår och deras råd var att åka till akuten om det blir akut! Det måste gå över snart! Står inte ut med det här!

Att ha cancer är nog så jävligt, men alla dessa förbannade biverkningar av alla mediciner och behandlingar är fan det värsta! Så, nu har jag svurit klart för den här gången. Sorry ❤️

Idag är både jag och Jocke lediga. Jag blir nog på soffan och tycker synd om mig själv medan Jocke ska göra klart Emelies rum. Byggnadsnämnden har tappat bort våra papper, annars hade Emelie kunnat flytta in i helgen. Blir att vänta nån vecka till med det nu då.

Ska försöka njuta lite av solen idag också :-)
Kram ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar