fredag 2 oktober 2015

Blev ingen mat

Det onda i bröstet kom tillbaka med besked under em så det gick inte att äta alls :-( Försökte få i mig en hamburgare och tomater men gav upp efter ett par tuggor, det gjorde djävulusiskt ont. Körde lite grönsaker i saftcentrifugen istället så jag får i mig näring. Det smakade så illa så jag höll på att få upp allting! :-/ Nåväl, jag fick näring iallafall.

Åkte in till Sala och köpte en sjal så nu ska här övas på att knyta :-) Det är inte helt lätt att få det snyggt. Vill ju inte se ut som en "skurkärring" heller :-) Fick ett tips på uppsättning från en vän och den ska jag öva på. Tack Camilla ❤️
Kram på er ❤️

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du inte fortsatte att må lite bättre.
    Varma styrkekramar till dig! <3 /Elisabet

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabet. Känner mig lite bättre nu och hoppas det håller i sig till i morgon oxå! Kram ❤️

    SvaraRadera