fredag 6 januari 2017

Trött idag

Idag sov jag till 8:15, det var länge sen jag sov så länge. Skönt var det och jag har sovit så gott hela natten. Dock har jag slarvat med sömnen på senaste tiden så jag känner att jag börjar bli riktigt trött.
Åkte in till Västerås och Sandra och barnbarnen och lånade tvättstugan. Tvättade täcken som måste torktumlas och någon sån har jag inte. Mysigt att träffa dem en stund ❤. Var sen till Owe och fick healing. Kändes riktigt bra och jag somnade tydligen till för han sa att jag snarkade 🙄.

Åt hemlagad kebab på kycklingfärs idag som Jocke lagade åt mig. Jättegott var det! Kan verkligen rekommendera att göra egen kebab. Det blir så gott!

Nu blir det inte mycket mer gjort idag än att titta på tv. Det blir nog en tidig kväll idag 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar