onsdag 4 januari 2017

Nu kom vintern tillbaks

Ja om den ens varit här tidigare. Nu har vi fått snö, med råge 😂 Ja pappa, Jocke skottar men med snöslungan och han föredrar också snön framför denna lervälling som varit här i skogen 😂 Katterna har satt i system att gå ut och in och dra med sig lera och skit. Tassavtryck överallt. Men nu är det slut med det på ett tag, nu när det är snö!

Känner mig lite förkyld så det är dags att koka ny ingefärsshot idag då den tagit slut. Chagate ska också kokas. Jag håller på och förbereder mig för att starta detoxen nästa vecka, som ni kanske förstår av de inlägg kring detox, recept mm som jag lagt upp. Jag ser verkligen fram mot att dra igång och förhoppningsvis få en piggare och friskare känsla i kroppen. Nu känns den trött, tung och svullen och inte rolig alls. Det värsta är kaffet, som jag måste avstå 😩 Men det ska väl gå det med!

Nä nu är det dags att väcka familjen så att vi kan åka in till Västerås och få denna behandling överstökad!

Ha en bra dag i snöyran! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar