onsdag 11 januari 2017

SOS international

lämnade besked idag att deras läkare bedömer att mitt sjukdomstillstånd är sådant att försäkringen inte gäller om jag reser utomlands 😩Jättetråkigt känns det just nu....

MEN det blir till att ansöka igen längre fram i vår och hoppas att läget ser annorlunda ut då. Sjukdomen ska 
vara stabil i 2-3 månader för att försäkringen ska gälla. Hoppas bara att det gäller fast jag har haft Ascites.....det kan ju komma tillbaka lika snabbt som det försvann....Ja jag hoppas verkligen vi kan åka senare i vår. Annars får vi hitta paradis i Sverige, de finns ju de med! 

Har varit hos tandläkaren idag och fått en ny lagning efter den jag tappat. Bedövad i halva ansiktet hela eftermiddagen men nu har det släppt. Tandläkaren slipade i en tand över den hon lagat för att få till ett bra bett och nu gör det ont i DEN tanden. Tänkte jag skulle ha frågat henne om det bara är att slipa på tänder så där utan att lägga på nåt sen men glömde det. Hoppas verkligen inte jag får problem med den! 

Nä nu blir det lite film och mys i soffan. Ha det gott! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar