tisdag 31 januari 2017

Trevlig dag

Igår fick jag besök av Pia, en tjej jag lärt känna genom Facebook och som bor inte så långt ifrån mig så vi har träffats några gånger. Hon är i en liknande situation som jag och vi delar erfarenheter, tankar och funderingar. Igår kom hon hem till mig och vi käkade lunch, fisksoppa som var stark så det rök ur öronen, och fikade. Pratade i flera timmar och tiden gick så fort. Det var en jättetrevlig och mysig dag. Tack Pia, vi ses snart igen :-)

På kvällen var jag till Owe och fick välgörande healing. Sååååå skönt! Kan verkligen rekommendera healing. Healing kan man göra för att stärka kropp och själ och man behöver absolut inte vara sjuk för att ta emot healing. Owe är duktig, trygg och professionell. Han kan en hel del om annat också, som kost och inre precesser. Kan verkligen rekommendera honom och om någon är intresserad kan jag förmedla en kontakt.

Kvällen avslutades framför tv:n i soffan, där jag somnade som en stock :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar