lördag 14 januari 2017

Repris?

Det börjar mer och mer likna höstens magkrångel 😩 Orka.se!
Det känns dock inte som att buken fylld med vätska, men det gjorde det inte inledningsvis i höstas heller. Knölen på ena äggstocken är dubbelt så stor jämfört mot igår. DET kan ju iallafall inte vara en tumör som växer så fort. Måste ju vara en vätskefyllda cysta.... har inte ont av den alls. Är inte det konstigt? Tycker att en så stor förändring borde trycks och klämma men den känns som sagt var inte av. Jag känner den dock tydligt med handen och vet därför att den blivit större.

Ska ringa onkologen och rådgöra på måndag men jag har ju en läkartid veckan därpå och så länge det inte är akut så.....kan det kanske vänta tills dess. Det här med magen har kanske sina förklaringar på rtg men just den delen behöver jag få bukt med så snart som möjligt för det påverkar mig sååååå mycket negativt! Tänk om jag kunde begripa vad det blir för fel? Förloppet är ju så snabbt så det är ju knappast någon växande tumör som spökar. Det är ju sannolikt någonting som har med matsmältningen och tarmarna att göra. Frågan är varför det återkommer nu....vad har hänt? Vad har jag gjort för "fel"? Ätit nåt, druckit för lite? Ingen aning!

Ja, fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar