måndag 23 januari 2017

Håller andan

i väntan på läkarbesöket om några timmar.....har nog inte varit så här orolig för röntgensvar förut. Kanske beror det på att det är länge sen nu, eller på att jag slarvat kraftigt med maten under en längre tid, eller att jag känner att det som sitter på äggstockarna växer så det knakar.... eller en blandning av alltihop! Oroligt är det iallafall. MEN, oavsett resultat och besked idag, så ska jag fortsätta på den linje jag börjat på igen! Strikt kost, motion, djupandning, avslappning, visualisering osv..... känner just nu att inget besked i världen kan bryta ner vare sig mitt hopp, tro eller motivation. Hoppas det håller i sig även efter lunch 😳.

Jag har en älskad person i min närhet som har det svårt just nu. Till dig vill jag säga att Du är älskad! Du är en underbar människa som förtjänar att må bra! Jag är med dig, vad som än händer! Sluta aldrig någonsin att tro att livet kan bli bra. Att livet kan ge dig det du behöver och vill ha. Att du kan bli lycklig. Att du kommer att känna kärlek och lycka. Ge aldrig någonsin upp tron på att du kommer att ta dig igenom det svåra. Bakom hörnet väntar glädje, lycka och kärlek! Tvivla aldrig någonsin på att du är älskad och att du är värd det allra bästa och finaste som finns! ❤❤❤





1 kommentar: