söndag 15 januari 2017

På mattine' / lite blandat

Idag var jag och Benjamin på mattine'! Vi var och såg Alfons Åberg. Han var så duktig hela tiden! Han tyckte filmen var bra och hade nog velat se mer 😊 Mysigt att få rå om honom en stund och bara vara vi ❤.
Jag minns att min moster tog med mig på mattine' när jag var liten. Jag tyckte det var så spännande men sprang tydligen ut och skulle prata med personalen, någon min mister kände, hela tiden 😂

Efter att ha lämnat Benjamin var jag till Owe och fick healing! I dag kändes det extra bra och välbehövligt. En pratstund blev det också och inspiration bland annat till att koka benmärgsbuljong! Det ska jag roa mig med i morgon.

Magen känns bättre idag, tack och lov! I morse och på förmiddagen trodde jag det var helt borta men efter en rask promenad fick jag känningar igen. Långt ifrån som tidigare så jag hoppas det ger sig. Undrar så vad det är i magen jag känner av. Mysko tycker jag!

Veckan som kommer ska jag tillägna mig själv! Jag ska gå in för att bara vara och göra det jag mår bra av! Meditation, djupandning, promenader och mycket vatten! Lite nyttig mat blir det väl också. Penicillinkuren är snart över och då kör jag igång detoxen på riktigt men tänkte börja grunda lite nu. Ska äta mest grönsaker, lite getost, fisk och kyckling. Och dricka benmärgsbuljong 😊 Buljongen ska bli spännande, det har jag aldrig gjort förut.

Ha det gott och var rädda om er ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar