söndag 8 januari 2017

Nåt sattyg på gång i kroppen

Idag åkte jag och hälsade på Helen ❤ Vi fikade, hon bjöd på lunch och vi tittade i gamla album. Helen hjälpte mig också att lägga över videofilmer från när barnen var små, på datorn. Ska bli roligt att titts på sen och ta en nostalgitripp 😂.

Emelie har varit hos Hanse och Erika i natt och hemma hos dem härjar magsjuka 😩 Hoppas och ber till högre makter 🙏 att vi inte fick hem baciller. Har pulat i mig och familjen vitpepparkorn och hoppas på det bästa.

På EM började jag känna att jag hade ont i armhålan 😳. Märkligt ställe att gå ont på! Från noll till hundra började jag sen må jättedåligt! Fick ont i hela kroppen, känns som jag har influensa med värk och feber. Armen som jag har lymfödem i, och på samma sida för jag fick ont i armhålan, började göra ont och är nu varm. Suck, suck och dubbelSUCK! Rosfeber på gång??? Orkar inte! Inte NU när jag ska detoxa och preppa kroppen ordentligt! Har frågat en "expert" vad jag jan göra för att mota detta. Vet ju att rosfeber är allvarligt och kan leda till akut blodförgiftning så jag tar inga risker. Så typiskt! Hej doktorn! Hej penicillin! Ja jag ska väl inte måls fan på väggen riktigt än men vad skulle det annars vara?

Avvaktar till i morgon och ser hur det utvecklar sig. Ska badda med KS som en galning så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar