söndag 1 januari 2017

Nyårsafton 🎉

Nyårsafton gick i firandet tecken, heeeela dagen. Vi gick upp kl 06:30, gjorde frukost till Emelie och gick in och sjöng för henne. Tänk att hon är tonåring nu! Min lilla minsting! På väg in i den stora världen, tonårstid med allt vad det innebär. Mitt lilla ❤, som börjar bli stor!
På förmiddagen kom släkten och vänner för att fira Emelie och vi hade gäster till eftermiddagen, då mina döttrar, Petri och Eira kom för att fira Emelie och nyår! Mycket firande blev det och Emelie blev verkligen ordentligt firad 😂❤

Kvällen var lugn och mysig. Trafitionell middag med gratinerad hummer till förrätt och oxfilé till varmrätt. Jag hade gjort hemmagjord glass, en vaniljsmak och en hallonsorbe'. Det var första gången och jag lär så länge jag lever. Nästa gång ska jag ha i mer vanilj i vaniljglassen och mindre banan i hallonsorben 😂.

Lite raketer blev det vid tolvslaget, lite skumpa och gott nytt år! Sen var moderskapet, som Helen kallade mig, helt slut i kropp och själ. Vid 00:30 tackade jag för mig och gjorde sorti in i sovrummet! Så är jag först uppe idag också. Har hunnit med två koppar kaffe medan de andra snarkar på 😂.

I dag är första dagen på resten av ditt liv! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar