fredag 15 april 2016

Trött 😲

Har varit extremt trött hela dagen idag. Jobbat lite men för det mesta legat i soffan. Har till och med sovit en stund vilket inte är vanligt nu för tiden. Kanske håller på att bli sjuk. Eller så är det en effekt av psykisk anspänning.... Ja strunt samma, trött är jag iallafall.

Har kollat runt lite på nätet om Cannabisolja. Tydligen har det blivit lagligt i Sverige att använda en typ av cannabisolja, som innehåller cbd men inte thc. Funderar på den, men jag vet inte.....ringde och pratade med en kille som man kan köpa olja genom. Han sa att cbd-oljan gör mycket bra i kroppen, bland annat stärker immunförsvaret men den dödar inte cancerceller. För det måste man använda thc-oljan. Han sa att det är mycket viktigt hur man blandar oljorna och hur man doserar. Han har hållit på med detta i 6 år sa han och lät mycket bestämd i sin uppfattning om det här. Jag kan beställa genom honom och samtidigt få konsultation till ett litet ringa pris på 35 000kr. Det går ju bara inte. Det är förvisso för 4 månaders bruk men ändå. Det är nästan 9 000kr/ månad. Vem har det att avvara? Om man visste att msn blev frisk efter 4 månader vore det ju en sak, men så är ju inte fallet. Nej, det får nog i såfall bli cbd-oljan som jag kan få drygt 700kr/ mån.

Eller så struntar jag i det också! Orkar inte hålla på och ta reda på fakta om allting hela tiden. Just nu vill jag bara vara. Faktiskt vill jag bara sova, men det kan jag ju inte hålla på med hela tiden :-)

Nu ska jag gå ut och grilla machmallows med Jocke, Emelie och Amanda. 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar