onsdag 6 april 2016

Kallelse och provsvar Och kärt besök

Idag fick jag en kallelse till onkologen, den 22 april! Det är mer än två veckors väntan till! FAN vad man får vänta i den här branschen, jag blir tokig. Ren tortyr! Jag ska ringa i morgon och försöka få en snabbare tid, men det är nog så att jag fått den tidigaste tiden som fanns tillgänglig. Får kanske välja att träffa en annan läkare om jag ska få en snabbare tid och det får jag fundera på isåfall. Hur som helst känns 16 dagars väntan till som en oändlig tid :-(

Idag fick jag provsvaret på mitt långtidsblodsocker via brev. Och det stog " dina värden var normala". Och det nöjer jag mig ju inte med utan jag vill veta vilket värde jag har. Tänk att det ska vara så svårt att skriva ut det på en gång. Jag får ringa dit också i morgon.

Jag jobbade fram till em idag och fick sen besök av min kära faster Suss! Vi hade några mycket trevliga timmar med allvarligt prat blandat med mycket skratt! Som vanligt. :-) Det är alltid lika trevligt när du är här faster och jag älskar din förmåga att pendla mellan djupaste allvar och galna gapskratt! :-) I love you ❤️

Nu ska jag hjälpa Emme att gå igenom packningen hon ska ha med sig till Sälen. Hon åker dit i morgon bitti med brorsan och hans familj och ska vara där till söndag. Kommer längta så mycket efter min tös ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar