söndag 24 april 2016

Björkaska

Jag använder björkaska för att göra kroppen basisk. Jag kokar en lut själv på aska som jag köper i en hälsobutik. Den här gången blev det nog för starkt :-/. Det känns som jag har fått ett sår i halsen....frätskada. Luten blir ju jättealkalisk och kan orsaka frätskador, och det är nog en släng av det jag fått. Mycket obehagligt måste jag säga. 😝 Har druckit mycket vatten och hoppas att luten inte ställer till det längre ner i kroppen också. Man ska nog vara lite försiktig med aska.....

Nu tackar jag för mig och önskar er en god natts sömn😘

2 kommentarer:

  1. Ojdå, det verkar inte bra!! Hoppas du ringt giftinformationscentralen eller sjukvårdsrådgivningen (1177) och fått goda råd.//Ullis

    SvaraRadera
  2. Nej det gick över så det var ingen fara. ❤️

    SvaraRadera