måndag 25 april 2016

Mer lut och finbesök

Vaknade i morse och kände ingenting av björkaskan, vare sig på tungan eller i halsen så det vsr ingen fara alls. Bara obehagligt.... Så gör jag om samma sak igen på morgonen! Hur korkad kan man vara? 😂 Det kändes inte lika ont i halsen nu dock och på några timmar var det över. Får halvera dosen tror jag, för att slippa det där!

Jobbade några timmar och fick sen besök av mamma och Birgitta. Birgitta har funnits med i hela mitt liv och det är alltid trevligt att träffas 😊 Mamma också förstås 😊❤️ Vi hade några trevliga timmar med prat och skratt, starkt kaffe och en ihopsäckad sockerkaka! Men det var trevligt 😊 Jag fick fina blommor som jag ska se till att de växer så de knakar för mamma och Birgitta hade köpt lika dana till sig själva så nu är det tävling! 😊😊😊

Var med Emelie till hästen Uffe på kvällen. Emelie har blivit grymt duktig på att rida, ta hand om och hantera hästar! Hon växer och växer ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar