tisdag 19 april 2016

Nåt sattyg pågång

Vaknade i morse och kände mig mer död än levande. En mycket tuuuuung känsla i kroppen. Musklerna orkar ingenting, jag flåsar bara jag rör mig. Ont i kroppen, framför allt i rygg och nacke. Hade tid hos Ola Björkman på Tft-hälsan idag och åkte dit. Han kontrollerade mina vita blodkroppar och de ligger jätte lågt! Förra veckan låg de ok, men har nu gjort en störtdykning! Varför? Ska ringa onkologen och be om en telefontid med läkaren.
Ola tittade på blodbilden också och den ser helt normal ut, vilket är konstigt med tanke på min sjukdom, mående och vita blodkroppar. Bilderna, eller anslyserna är motsägelsefulla.

Sitter nu på Lab och väntar på att lämna blod för analys om jag har gått igenom klimkteriet eller ej. Kan vara av vikt att veta med tanke på att mina tumörer är hormonkänsliga. Ja, här i väntrummet står tiden still! Lunchtid lyckades jag pricka in och det händer ingrnting, absolut ingenting! Jag är trött och hungrig och har ont i huvet! Inte många rätt just nu inte!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar