onsdag 13 april 2016

Overklighetskänsla

Det var inget roligt att vakna idag. Vaknade med en känsla av att det hänt nåt och det tog en stund innan jag kom ihåg beskedet igår. Ville bara somna om och låtsas som att jag bara drömt. Usch, det känns så jobbigt. Det känns som att allt rasade, hoppet försvann och verkligheten stirrar mig i ögonen. Jag hade bollat med tankarna om att det var just det här bedkedet jag skulle få, men längst inne hoppades jag ju att få ett positivt svar. Idag känns det som att jag går i ett töcken, känslan är overklig och jag undrar när jag ska vakna? Men jag är vaken och det är verkligt.

INTE ramla ner i källaren!!! Dit har det varit stängt så länge nu. Gå därifrån, stäng dörren, lås och kasta bort nyckeln. Ja, jag ska verkligen försöka med det.

Nu ska jag åka och få sommardäck på bilen! Det betyder VÅR och jag älskar våren! Klart bästa årstiden.

2 kommentarer:

  1. Kramar i massor till dig Carina! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ❤️ Och kram tillbaks

      Radera