onsdag 20 april 2016

Betydligt bättre

Idag kände jag mig mästan återställd när jag vaknade. Efter att ha varit uppe en stund gick det över och kroppen återgick i blysyndrom. Har dock varit piggare idag än i går och framför allt, värken i rygg och nacke är betydligt bättre. Hade jäkligt ont i kväll så det blev vetekudde igen! Jag hade stått mycket och länge då jag hållt på i köket, lagat mat, diskat och juicat. Det där med att juica är inte kul nånstans! Det är ett jäkla mickel som tar sån tid. Men det ska ju göra gott i kroppen så det är bara att juica på 😊

Jag har varit jättestrikt senaste tiden. Äter bara grönsaker och oftast råa sådana. Tråkigt, ja! Men, jag måste testa detta och se om det har NÅGON effekt.

Nä, jag får skriva mer i mirgon, håller på att somna. Go natt på er ❤️

2 kommentarer:

  1. Hej, skönt att du är på benen! Prova att ångkoka eller woka grönsakerna... Det behåller nyttigheter i grönsakerna på ett annat sätt! Att äta råa grönsaker blir så trist i längden. Att juica är ett riktigt bestyr...storstädning efteråt..
    Ha en bra dag.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det är skönt att det vänt. Jag äter i huvudsak råa grönsaker men värmer på dem emellanåt, annars skulle jag bli tokig 😊 Gör soppor och grytor också ibland. Kram

    SvaraRadera