måndag 28 september 2015

Vaknade tidigt

i morse och gick ut och tog en promenad. Så skönt när det är friskt i luften, svalt men ändå sol! Åkte till jobbet till kl 10 och jobbade till kl 15. Var såååå trött på em. Åkte och handlade, hem och lagade mat och har sen legat i soffan. Emelie sover hos en kompis, fast det är vardag! 😊

Köpte ph stickor på hälsokällan idag, för att mäta värdet i kroppen. Jag låg på ca 7 i värde och tyckte det var bra. Testade Jocke och han hade ännu högre värde! Ich det efter att ha ätit korv, bröd, senap och ketchup.....bara livsmedel som försurar kroppen! Och jag som pressar in spenat, vetegräs och annat jox för att få ett högt ph-värde! Man undrar ju om det fyller nån funktion alls?

Ja ja, jag mår bra av att äta som jag gör och det är bra att må bra 😊
Som en bonus har jag gått ner 10 kg oxå och det gör inte det minsta. Det är skönt att kroppen börjar komma i form.

Ha en fin kväll ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar