tisdag 29 september 2015

Morgonpromenad

Tog en promenad kl 7 i morse. Friskt och härligt och frost i gräset. Denna vackra bild tog jag på vägen! Vackert ❤️

Har jobbat idag och känner mig trött. Jättetrött, idag med. Måste ju vara "ovanan" att jobba!
Har fått en konstig känsla och smärta i bröstet när jag sväljer. Det känns som att jag får med luft typ och så gör det jätteont. Tror det kan vara från strålningen, det sitter i den höjden ungefär. Hoppas det inte är strålskador som inte går bort bara, för det är jätte jobbigt! Ska prata med min läkare om det nästa gång.

Nu sitter jag och väntar på att Yoga! Ska börja med medicinsk yoga idag, i syfte att stärks kroppen genom rätt andning och avslappning! Ska bli spännande att se vad detta är, helt nytt för mig !

På återseende! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar