onsdag 30 september 2015

Rosfeber

Läkaren kom kl 12 och meddelade att alla prover såg bra ut. Utifrån att jag hade feber, 37,9 och hur armen såg ut konstaterade hon att drt är Rosfeber jag har. Fick penicillin och fick åka hem. I grn behandling idag utan får vänta till nästa vecka. :-(
Eftet två alvedon kände jag mig lite piggare. Ringde Sanna som tur var inte hade hunnit äta så vi lunchade på Cornetto. Hon hade lilla Liah med sig, som är en helt underbart söt och go liten tjej. Det var en mycket trevlig och mysig eftermiddag. Åkte sen hem till mina föräldrar en stund och fikade, oxå mycket trevligt och mysigt.

Väl hemkomna hade febern kommit tillbaks och jag kraschade i soffan, där jag ännu är stationerad. Pulat i mig penicillin och alvedon igen och hoppas på snabbt tillfrisknande.

God kväll ❤️

7 kommentarer:

  1. Tack för idag fina du!!! ❤️💞💕 kramar Sanna

    SvaraRadera
  2. Detsamma Sanna. Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. ååå kryakramar till dig! <3/Pia

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Kram <3

    SvaraRadera
  5. In fact when someone doesn't be aware of after that its up to other viewers that they will help,
    so here it happens.

    SvaraRadera