torsdag 3 september 2015

Har lämnat sjukhuset

Efter att ultraljudet av hjärtat var gjort fick jag lämna sjuksängen :-) Läkaren sa att det diagnostiseras som en liten hjärtinfarkt. Ja ha så då var det inte brustet hjärta då frågar jag. Njo, det kan man säga att det var men vi vet inte vad som orsakat det. Kan ha varit cellgifterna eller stress..... Hur som helst har vad det nu var inte lämnat några spår efter sig och ingen påverkan på funktionen som det ser ut. Fick nåt hjärtstärkande läkemedel som jag ska ta. Frågade hur jag ska göra med blodtrycksmedicinen då trycket legat högt. Han hänvisade till familjeläkaren! NOT! Ska lista om mig snabbt som ögat så jag får en ny läkare. Nåja, jag ska till sjukhuset för datortomografi i morgon fm, då ska dom mäta ut vart jag ska strålas i ryggen. Sen på em ska Emelie till Sandra och vara hos henne i helgen, bara för att dom vill det och längtar efter varann. Så för att Jocke inte ska behöva åka till stan flera gånger I morgon ska jag sova hos mina föräldrar. Ska bli mysigt att få mysa med dem!

Ja då var pärsen över för denna gång. Ha en trevlig kväll go vänner ❤️

4 kommentarer:

  1. Vad gott att höra vännen. Var rädd om dig ❤️ Stor kram Carmen

    SvaraRadera
  2. Eva hallberg04 september, 2015

    Kramar om och ta hand om dig. Mys på. Varm kram

    SvaraRadera