söndag 27 september 2015

Firat en födelsedag

Idag har vi firat min sons 24-årsdag, (som egentligen är i morgon.) Tänk att han är 24 år! Min lilla plutt! Inte så liten längre :-) Enda sonen bland 4 tjejer, har nog inte alltid varit så lätt :-) Han har alltid varit och är fortfarande så enormt mycket älskad. ❤️





Idag har jag fått glädjen att omge mig av mina underbara barn, svärson,  ett av mina barnbarn, min älskade pappa och en fin älskad vän ❤️ Och såklart min älskade make 😊 Kära mamma stannade hemma med en dålig mage men henne ska jag krama på i veckan tänkte jag! Känner mig lyckligt lottad som har så många underbara människor omkring mig ❤️

Nu önskar jag alla en god natt. Jag övervägde en stund om jag skulle ställa klockan och titta på blodmånen men jag struntar i det då jag behöver sova. 🌙


2 kommentarer:

  1. Vilken rikedom att ha en stor och fin familj omkring sig! <3 mysdag deluxe Carina <3 kramar till dig och hela din fina familj!/Pia

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen lyx 😊 Kram ❤️

    SvaraRadera