måndag 7 september 2015

En lugn dag

Sov länge idag, gick inte upp förrän kl 9:30! Var till Angelica och fikade och gosade med hennes nya kattunge. Så sööööt! Har annars inte gjort så mycket. Läst spaltmeter på nätet om kost och cancer. helt klart ska socker och kolhydrater uteslutas ur kosten! Dessa ämnen verkar göda monstren. Har även läst en hel del om surhetsgraden i kroppen och det låter mycket ligiskt det jag läser. Ska man gå in det oxå så ska man sluta äta kött, ägg och fisk också, då det försurar kroppen. Cancer trivs i en sur kropp..... Blir till att bli vegetarian, om inte vegan och nykterist! Ja kan det göra att monstret svälter så är det ju värt det. Och det är värt att prova. Lägga om kosten först, dricka Chaga OCH ta emot traditionell behandling. Om DET inte funkar så får jag prova nåt annat, ex kollodialt silver.

Känner mig taggad efter att ha läst mycket idag. Hittade en bok på Storytell som heter The only answer to cancer, skriven av en läkare i UDA som heter Leonard Coldwell. Han skriver om kosten och surhetsgradens betydelse..... Jag tror inte att detta kan bota mig, men det kanske kan hjälpa till att bromsa och då är det värt mycket, till och med att avstå vin. :-)

God natt fina vänner❤️


2 kommentarer:

  1. Jag har inspirerats av boken Anti Cancer av David Servan, många tänkvärda resonemang i den. //Karin IB

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Karin :-)

    SvaraRadera