torsdag 17 september 2015

Regn och rusk

Har äntligen lyckats klura ut hur jag ska lägga in bilder i bloggen. Har varit krångligt då jag inte har kvar samma mail och konto sen jag startade bloggen. Men nu så verkar det fungera! Emelie och Gulliver får lysa upp den här dagen när nu solen lyser med son frånvaro :-)

Sitter i väntrummet på strålningen. Bara en maskin i gång, idag igen, vilket innebär långa väntetider! Har fått ont i kroppen idag. Ont i leder och muskler. Känns som influensa typ. Värst är att jag oxå har ont i håret! Vill inte tappa det, inte nu! Egentligen är det en petitess i sammanhanget, men det sitter jäkligt mycket identitet i håret, i allafall för mig. Vill ha det kvar så länge som möjligt.

Ska efter det här åka och handla. Ska göra en kikärtsgryta som jag fått recept på av en go kollega 😊

Ha en bra dag och tänk på att ta vara på livet ❤️

6 kommentarer:

  1. Då kan du få receptet på kilärtsbiffar som jag gillar, har gjort dem flera gånger :)

    SvaraRadera
  2. Jättegärna. Hade tänkt messa dig om det. Kramis ❤️

    SvaraRadera
  3. Kram hälsar familjen Larsson vi älskar er ❤️

    SvaraRadera
  4. Kram till er från oss. Vi älskar er med ❤️

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en bra dag, Carina. Stor kram <3 /Elisabet

    SvaraRadera
  6. Det samma önskar jag dig Elisabet. Kram ❤️

    SvaraRadera