söndag 6 september 2015

Dagens bravader

Våra vänner Anna och Peter övernattade hos oss, efter en trevlig kväll med kräftor och kortspel. Drack kaffe och pratade hela fm och jag åkte sen till Västerås för att hämta Emelie hos Sandra. Var med Emelie till stallet och tittade när hon red. Hon har blivit såååå duktig min stora tjej :-) 

På kvällen fick jag besök av min faster Susse, som jag inte träffat på länge! Hennes dotter var oxå med en stund. Det var så roligt att träffas igen. Vi har band mellan oss som är speciella och jag trivs i hennes närhet. Det blev djupa samtal, gamla minnen, berättelser ur våra liv, allvar, Gråt och skratt.....Jag älskar dig Sus ❤️, jag hoppas vi ses snart igen! 

Avslutade kvällen med att krypa ner i soffan bredvid min älskade man ❤️ Fick en supersmarrig räkmacka serverad och ska nu göra kväll! God natt och kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar