måndag 23 april 2018

PEG-en igen

Det måste vara igensatt i pegen. Det vill inte rinna på utan jag kräks istället. Skit oxå! När det gick så bra! Men, men det ska bli bra igen!

Teamet har i omgångar försökt få loss nåt som stoppar upp. Slangens läge har ändrats och de har gjort efter konstens alla regler, men det hjälper inte. Nu har min läkare tagit kontakt med Kaj på kvinnokliniken och han ringde upp mig under dagen. Han gav instruktioner om hur teamet, eller jag, skulle göra och hjälper inte det är jsg välkommen till kvinnokliniken. Han hade lediga tider varje dag!
Så snällt! Han är verkligen en klippa!

Teamet kom på kvällen och fick inte riktigt bort stoppet. Så det blir en tur till Västerås, förhoppningsvis i morgon bitti.

I övrigt har det varit en dag som tillbringats i soffan. Har svåra smärtor i kroppen vilket leder till att jag behöver extra morfin, vilket i sin tur leder till soffkrasch. Inte så spännande men inte så mycket att göra åt heller.

Ha det gott ♥️

2 kommentarer:

  1. Skit också att det inte fungerar. Blir säkert bättre. Själv har jag varit på landsbygden utanför Åtvidaberg och umgåtts med tre andra olycksdrabbade tjejer.//Kram Ullis

    SvaraRadera