torsdag 19 april 2018

Hem idag

I dag ska jag åka hem 😊🤗. Det blir kanske bara en eller ett par dagar, det får visa sig. Det ska bli så underbart skönt att bara få komma HEM! Till familjen, till katterna, till sängen! Ska sitta på altanen idag med en kopp kaffe och njuta av sol och värme! Faster Sussi ska komma också så jag får njuta av hennes närvaro också 😊.

Har sovit gott i natt. Inte ens varit på toaletten. Var dock vaken ganska sent, men tog inget extra. Det känns bra. Hoppas jag inte sovit få felaktig dos på dag med.

12 kommentarer:

  1. Glad för din skull! 😘🌼🌷Njut av hem, katter nära och kära Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Heja dej Carina. Härligt att få åka hem kan jag tänka. Ska bli toppenväder några dagar, vi får leva i nuet och njuta av det. Risken att du ska få fel styrka eller dos av något läkemedel är nog minimal nu.//Kram Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag med ❤️❤️❤️

      Radera
  3. Åh, vilket härlig läsning! Passar ju bra att åka hem när solen skiner och du kan sitta ute och lapa sol och njuta. Hoppas du kan vara hemma så länge som möjligt vännen så att dina kära kan skämma bort dig på hemmaplan och katten har nog längtat också.
    Stor kram
    /Kia

    SvaraRadera
  4. Underbart att läsa!
    Kram Sofia❤️☀️

    SvaraRadera
  5. Mitt i bland sina egna mår vi oftast som bäst. Man tänker mindre mörka tankar, man flyter med livets ström, inne i många färger, röster, känslor... önskar dig en skön längre vistelse hemma! 🏡🌞☕🍨 Glöm inte och njut av god glass! Kram 🍦😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, här ska njutas 😂❤️

      Radera
  6. Åh, så skönt för dig och alla de dina!

    SvaraRadera