lördag 14 april 2018

Jättetrött idag

Hade en bra natt och sovit hyfsat. Ändå var jag extremt trött i morse. Brorsan med familj kom och hälsade på och jag sov nån timme innan. Hade en trevlig och mysig pratstund innan de var tvinga att åka hem. Jocke kom efter lunch och var kvar hela dagen och kvällen. Jag fick en ”attack” där jag kräktes och hade svårt att andas. Det släppte efter en stund då jag fått mediciner. Det läckte en hel hel vid PEG-en och det gör både mig och Jocke oroliga. Personalen verkar dock inte oroliga alls så vi får väl förlita oss på dem. Det är jobbigt att vara orolig över PEG-en, det tär på psyket att den ska lossna. Nä, måste få mig själv att släppa det där nu.

Är så trött idag och skriver inte så mycket mer nu. Vi hörs mer i morgon ♥️♥️♥️

6 kommentarer:

  1. Skönt att du sovit bra och haft trevligt besök desutom. Minde bra att PEGen läcker, kan irritera huden. Hoppas du kan sova bra även inatt och att morgondagen blir bra.//Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sovit gott och får en fin dag!❤

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det var en ok natt 😊♥️

      Radera
  3. Om ett par dagar kommer sommarvärme till Sverige. Blå- och vitsippor kommer att bre ut sig i parkerna och fåglarna kvittra. Det blir så skönt att vara ute i vårsolen. Promenader kommer att ge dig mer energi. Hoppas du är hemma då. Varma kramar till dig, kära Carina🙄💖

    SvaraRadera
  4. Det låter underbart och om allt går enligt planerna åker jag hem i veckan 😊❤️

    SvaraRadera