måndag 16 april 2018

Fullt hus Igår

Idag skulle Sandra komma med barnen och vi skulle fira deras födelsedagar. De fyller år alla tre inom  loppet av en vecka 😊. Fler ville komma på besök så det blev fullt hus här. Vi lånade ett rum här så vi fick gott om plats. Jag var ytterst tveksam till om jag skulle orka träffa alla samtidigt, var rädd att det skulle bli stimmigt och att jag skulle bli stressad. Men det gick hur bra som helst! Det är nog kärleken till och från dem som är här, som ger mig energi ♥️♥️♥️

En jättemysig dag var det och efteråt var jag ganska trött. Jocke var kvar hela kvällen och vi tittade mest på tv. Orkade inte så mycket mer.

PEG-en krånglade som vanligt och det blev omläggningar och tvättning men 5 min senare är det dags igen 😞. Luktar skunk gör det oxå.....



7 kommentarer:

  1. Det är sådana där saker som ger kraft och energi, som ger kämpaglöd. När du kommer hem blir allt lättare, du kan sitta ute och klappa katten och lukta på blommorna. Många varma tankar till dig, din Jocke, era barn och till alla andra som bryr sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Maud ♥️ Och stora varma kramar till dig 🌺

      Radera
  2. Vilken fin dag! Härligt för dig att umgås med familjen.Tråkigt med PEGEn den verkar ju inte bete sig som den ska! Kram Annika.

    SvaraRadera
  3. Du är så klok och så strong! I denna tuffa situation kan du ändå sända ut så mycket glädje och kärlek. Jag är full av beundran, Carina! Hoppas, hoppas att du får komma hem i veckan så att du kan få känna av och ta in allt vad våren har att erbjuda.
    Kram kram 💜 💜 💜

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas verkligen jag med ♥️ Våren är nog den skönaste årstiden när allt börjar bli grönt, knoppar spricker och blommar, varmt och skönt och en massa roliga aktiviteter i växthuset 😜😍 kram

      Radera
  4. Härligt att du orkade med alla besökare, klart du blir trött men det kan ge ennannan slags energi också förutom glädje förstås. Sitter PEG en fast som den ska? Vet att den kan läcka om den glider.//Kram Ullis

    SvaraRadera