måndag 2 april 2018

Påskmaten 😊

Ja, en sån här tacotallrik blev perfekt att använda till påskmaten idag. Längst ner till vänster har vi rödbetssallad , ovanför den fina ägghalvor med  räkor och majonnäs. I mitten av tallriken har vi köttbullar och potatis. Snett över till vänster finns prinskorv och potatis. Nu saknas en del av vad vi skulle vilja ha, men det är alltid så, mycket vill ha mer 😊. Det konstiga är att min mat inte smakade någonting i princip. Det som gav mycket smak var Jansson men den smakade mest salt!
Jockes påsktallrik såg lite annorlunda ut helt klart! 
En liten påskhare kom och knackade på min dörr. Han önskade mig glad påsk och så fick jag detta fina påskkort och chokladägg. 

3 kommentarer:

  1. Lite annorlunda påskkäk! Synd att det inte smakade. Hoppas du får behålla det och slipper kräkas i alla fall? Jasså påskharen har varit hos dig. Trevligt! Håller tummarna för att du får må bättre. //Kram Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag fick behålla maten och mådde inte alls dåligt av att äta.
      Kram ❤️

      Radera
    2. Glad jag blir att du får behålla maten. Bra att du slipper kräkas. Att maten inte smakar beror kanske också på att du inte tuggar och behåller det i munnen tillräckligt länge. Prova med stt tugga lite på maten och se om det smakar lite mer.//Kram Ullis

      Radera