onsdag 23 augusti 2017

Trött och sliten

Ytterligare Två dagar har tillbringats i soffan. Jag är fruktansvärt trött, ont i kroppen och mår allmänt risigt. Igår kväll och i morse kände jag att jag började få lite energi men vid lunchtid idag gick det över. Lite energi har jag nog ändå för jag orkade laga fisksoppa 😊. Supergod blev den dessutom. Magen sväller och benen med. Behöver nog ringa om en tid för tappning snart. Ska ringa i morgon och höra hur de tänker, om jag ska avvakta helgen eller försöka få det gjort innan. Sen är det ju behandling på måndag igen.....hej och hå! 

Som vanligt när jag får behandling känner jag mig djupfryst och fryser konstant. Det känns som jag har influensa, med en dov huvudvärk med. Hoppas må bättre i morgon så att jag orkar ta tag i mitt liv igen .....

På återseende ❣️

4 kommentarer:

  1. Du har det tufft Carina. Hoppas du får hjälp med tappning så du inte behöver vänta över helgen. Bra i alla fall att du har lite energi, viktigt att du rör på dig det du kan. Bra också att maten smakar, i detta läge är all mat som blir uppäten bra mat. I går fick jag sista strålbehandlingen och jag har inga biverkningar ännu. Det kan komma upptill två veckor efteråt. Vila en vecka nu, sedan "påt igen" med cytostatika. Kram //Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det för jäkla tyngt 😒. Skönt att du klarat dig från biverkningar från strålningen. Hoppas det fortsätter så ❤️. Kram

      Radera
  2. Kämpa på Carina. Hoppas att du får energi snart. Kram Annika.

    SvaraRadera