tisdag 15 augusti 2017

Lite bättre idag

Vaknade av telefonsamtal från onkologens dagvård, som ville erbjuda alternativa tider för tappning på torsdag. Den ens tiden var på akutröntgen så den gick bort direkt. Så kl 13:30 har jag tid på torsdag. Har tid med läkaren 10:30 så jag hinner prata med henne innan. Det blir en sen dag förstår jag, men det är som det är. Kan nog bli så att jag får vara kvar över natten. Ja det visar sig.

Kände mig så pass pigg i morse att jag och Emelie tog en sväng till Amanda. Var hos henne en timme, sen behövde jag morfin och soffläge. Det är så tragiskt jobbigt att inte ha orken att göra något. Jocke jobbar och sliter med en det ena, en det andra och jag tittar på! Det är ju som det är, men det känns inget vidare 😒.

Ska sova en stund nu och har som plan att lägga in rödbetor sen. Sååå gott med heminlagda betor 🤗!


2 kommentarer:

  1. Bra att du en plan för torsdagen att "se fram emot". Vila nu, rödbetorna kan vänta. Är det egna rödbetor förresten? Styrka till dig nu.//Ullis

    SvaraRadera
  2. Japp det är egna och de är kokta sen ett par dar så behöver läggas in idag.....❤️

    SvaraRadera