måndag 28 augusti 2017

Mår illa

Har vaknat några gånger i natt och mått fruktansvärt illa. Rapar svavelgaser! Det är fullständigt vedervärdigt! Idag är jag helt matt. Mår fortsatt illa, yr, skakig och rapar dynga. Det rinner på i påsen nu, vilket är skönt. Då töms det ut lite iallafall. Har tio kg's övervikt nu så det är mycket vätska i kroppen. Inte konstigt att jag mår dåligt kanske. Blodtryck, puls och syresättning ligger bra iallafall 😊.

Ser ut att bli en fin dag idag. Strålande sol och klarblå himmel! Ska nog sätta mig en stund på balkongen tror jag.



4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det blir bättre och att vätskan försvinner.
    Du kan fråga hur din vårdplan ser ut. Stor kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag ska göra det när ronden kommer. Kram

      Radera
    2. Viktigast är väl att du blir av med vätskan och att dina värden är bra. Sen får vi hoppas du kan ta emot cytostatika så småningom. Hur mår du nu Carina? Lämnar vätskan dig som den ska? Själv har jag ägnat mig åt bilen idag, först däckverkstan med ett däck som inte höll luft. Visade sig att det var en skruv där och det var lätt åtgärdat. Sen var det vidare till nästa verkstad för byte av trasig lampa fram. Vilade därefter i solen. Laddar upp för cytostatikabehandling på fredag. Kram//Ullis

      Radera
  2. Hur går det för dig Carina? Tänker på dig. Kram Annika

    SvaraRadera