söndag 6 augusti 2017

Mår pyton

Mår inget vidare alls. Vrålvärk i ryggen, det är som en stor kramp i hela ryggen som inte vill släppa. Blir bättre med morfin men tar inte bort allt. Om jag kunde begripa varför jag har så ont! Kan det verkligen komma sig av magen? Den är supersvullen idag och jag har återigen fått svårt med andningen. Blir lätt andfådd och känner mig rejält spak. Idag har jag legat på soffan heeeeela dan. Satt uppe och spelade kort en stund på kvällen men det frestade på ordentligt. Fy fan vad less jag är. Det trycker i huvet och ner i benen också.....har även tryck över bröstet. Så trött, illamående och ont. Vill bara sova.

Idag fick en nära vän hjärtinfarkt. Det gick bra men jag hade lika gärna kunnat få ett telefonsamtal där jag fått veta att det inte gått bra. Återigen, ta vara på tiden, ta vara på livet och ta vara på varandra ❤️

Allt gott och Carpe diem 🌺

2 kommentarer:

  1. Skrev ett inlägg men vet inte om det gick iväg. Fy så jobbigt du har det, hör av dig till onkologen så du kan få hjälp med smärtlindringen mm annars kommer du inte att orka med ditt projekt. Kram//Ullis

    SvaraRadera
  2. Nä jag vet, känner det redan.....

    SvaraRadera