söndag 20 augusti 2017

Ont

Vaknade kl 11:15 😳. Hade i och för sig sovit dåligt under natten och var upp kl 5 och tog en tablett. Somnade uppenbarligen om och sov som en klubbad hela FM . Skönt och välbehövligt. Har varit trött och orkeslös hela dagen, mest legat på soffan. Inte haft jätte, jätteont men nu mot kvällen har jag jätteont i både mage och rygg! Dubbla tabletter men det biter inte ordentligt.....

Amanda ville sova här innan skolan börjar och idag kändes som en lika bra dag som någon annan. Inte så kul med en mormor som ligger i soffan men vi kramas och gosar emellanåt iallafall ❤️. Helen och Petri kom och hälsade på också. Vi käkade kräftor, räkor, paj och gubbröra. Det var såååå gudagott men jag fick inte i mig en bråkdel av det jag ville 😊. Efter maten hamnade jag på soffan igen och där blev jag resten av kvälken. Vi spelade kort en stund och förpassade spelet till soffan, det gick det med 😊.

I morgon är en ny dag. Jag hoppas att den blir bättre än idag, ur smärtsynpunkt. Om jag visste varför jag har så ont! Det spelar ju egentligen ingen roll, jag hade lika ont ändå, men det skulle vara intressant att veta varför! Har varesig tid, lust eller ork att spekulera kring det nu utan sover istället.
God natt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar