måndag 31 augusti 2015

Kramperna fortsätter

Var lite bättre från smärtorna igår men idag har det varit rent fördjäkligt. Har fått ont ca varje 1 1/2 timme och knaprat morfin som en galning. Ringde onkologen och fick prata med en läkare. Fick höja morfindosen med två tabletter. Inget vidare.....blir trött och susig i skallen men det är inte ett alternativ att inte ta tabletterna. Smärtan är helt outhärdlig, från helvetet!

Jag har ju funderingar på bland annat kolliodalt silver men har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska våga testa ännu. Dock har jag blivit medveten om att socker och kolhydrater göder cancerceller, vilket jag faktiskt inte känt till. Har läst mycket om det nu och träffade en vän idag som det var så självklart att det är så. Hon har oxå haft cancer och ätit enligt LCHF i flera år efteråt. Hur har jag kunnat missa att kosten har så stor betydelse??? Måste få tummen ur och verkligen gå in för att lägga om mina matvanor! Pronto! Kanske ska ta och testa Rawfood? Ska kolla runt lite på olika alternativ....

Nu blir det idol och ett glas vatten 👍

Ha en god kväll mina vänner ❤️

9 kommentarer:

  1. Louise-Marie01 september, 2015

    Fortsätt knapra mofintabletter! Jag var också rädd i början. Blev snurrig och konstig i huvudet, men inte nu länge och de hjälper. Jag är bara orolig att onkologen inte ska skriva ut så stora doser längre och att jag måste be husläkarsnåljåpen. Honom ska jag ha en dust med igen per telefon och på em magnetröntgas. Hämtade idag svaret från årliga mammografikontrollen jag gjorde den 28/8. Ingen cancer i brösten längre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag knaprar på men får ta tätare och tätare. Har ringt till avd och väntar på att de ska ringa.
      Skönt att mammografin var bra ❤️

      Radera
  2. Styrkekramar till dig//Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du hittar en bra metod som hjälper
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du hittar en metod som hjälper
    Kram från Eva.L

    SvaraRadera
  5. Hej Kära du!! Har tänkt på dig sedan jag för en månad sedan fick reda på att du återigen kämpar. Idag fick jag tips om din blogg. Starka vältaliga du!! Många långa styrkekramar från Sofie Backman

    SvaraRadera