fredag 28 augusti 2015

Trött idag

Har sovit dåligt i natt och har varit extremt trött hela dagen. Det känns i kroppen att cellgifterna påverkar kroppen. Smaksinnet börjar påverkassd så smått och luktsinnet ännu mer. Hade svårt att vara på Ica idag av alla olika lukter. Håller på att storkna av parfymer!!

När jag inte har sovit idag, har jag läst massor om alternativa behandlingsmetoder på internet. Bland annat om kolliodalt silver. När jag läser om vad förespråkarna säger låter det så himla trovärdigt. Det jag inte gillar är att folk råder sjuka människor att avstå cellgifter, operation och strålning! Vilket jäkla ansvar man tar på sig då! Men som sagt, jag tror att olika saker kan ha effekt på olika sätt, ex vad man äter, om kroppen är sur eller basisk. Eller så griper jag efter halmstrån nu....

Ha en trevlig kväll ❤️

2 kommentarer:

  1. Näe, du griper inte efter halmstrån! Man är vad man äter, bevisligen så göder socker och vitt spannmål cancer.
    Sen som du säger, låter det för bra för att vara sant?!
    -då är det nog inte heller sant.
    Men klar att det vi göder våra celler med ger någon slags utdelning!
    Sen om Chaga, kolonilatsilver eller kantareller är grejen för att må bra, hejda och förlänga......
    Det finns iaf mycket "power" i vår mentala inställning!
    Tro försätter berg sägs det:)
    -å då kan du både bestiga berget och stänga källardörren 😘
    Å du har som sagt iaf, förutom de normala, ett par twistade som följer, stöttar och hejar på dig😘

    SvaraRadera
  2. Ja du har rätt.....tack för att du finns ❤️

    SvaraRadera