torsdag 6 augusti 2015

Märkliga och overkliga känslor

Jag kan fortfarande inte riktigt ta in att det faktiskt händer, att jag verkligen är sjuk igen. Det känns inte så. Har lite ont i ryggen men inte så farligt. Har inte ätit morfin på flera dagar. I vissa stunder känns allt som vanligt men verkligheten gör sig snabbt påmind. En vän till mig liknade förut en känsla med att "få en high five med en stol rakt i nyllet". Jag förstår vad hon menar med det nu!
Idag har det känts som att jag gått i ett vaccum och bara väntar på att det ska bli fredag. Jag vill veta, vill inte veta, vill låtsas som att inget av allt det här händer......vill att allt ska vara som förut. 

Jag vill att ni ska veta, alla fina människor som skrivit till mig, på bloggen, på messenger, sms osv, att det betyder jättemycket för mig. Jag är så tacksam för att ni finns! Kram på er alla fina❤️

10 kommentarer:

  1. ❤️ Finaste Carina förstår att dina tankar far omkring i ett virrvarr 🙏 tänker på dig 💞 Carmen

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag, håller alla tummar jag kan! ❤️
    Maria

    SvaraRadera
  3. Finaste finaste Carina. Det var så oerhört tråkigt och sorglig med detta besked. Men vet du, du är en fantastisk kvinna och kämpe. Du är det. Du kommer att kämpa och många med dig och jag ser inget annat än att vinna. Vinna, vad det nu än betyder...tid, över sjukdomen och /eller både och. Om du inte visste det så får du veta det nu, jag finns här och är inte bäng för det svåra. Världens fetaste och varmaste kram till dig. Vi ses och vi hörs, på markplan eller i källaren./Anne

    SvaraRadera
  4. Tack fina Anne❤️ Vet att du har ditt beskärda och antar att du kikar ner i källaren ibland du med ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  5. Ja det händer fast jag kallar det för att gå in i grottan. Ibland behöver man det men det är inget bra ställe att stanna länge i. Kram 💖

    SvaraRadera
  6. Finaste du! Brottas med mina egna tankar om hur jävla orättvist livet är och hur skört det kan vara. Har svårt att ta in att du är där du är och vet samtidigt att du är en kämpe. Är själv nere i källaren/grottan med jämna mellanrum och vet att det är så mycket skönare där uppe i markplan där det är ljust. Önskar dig mycket ljus just nu för det behöver du! Kram Anette B

    SvaraRadera