tisdag 11 augusti 2015

Provet taget

Nu har jag genomlevt detta oxå. Hemskt var det, men jag var mer rädd än det gjorde ont. Två knipps och 4 timmar på observation då det finns risk för blödning efteråt.
Drogad på stesolid och morfin har jag sovit medt hela tiden och Jocke stackarn har suttit brevid mig hela tiden och fått träsmak där bak. Sandra kom och hjälpte oss att få tiden att gå fortare en stund ❤️
Nu bär det snart av till polishuset för att ordna nya pass. Gissa om jag är snygg i håret efter den här dan i sängen? Gissa om jag kom ihåg att ta ned mig en hårborste? Nåväl, man kan inte vara snygg jämt 😊😊😊

10 kommentarer:

  1. Äh, Jocke får väl spotta i näven, dra igenom rufset ditt å sen klick👍
    Såvida du inte nöjer dig med en varmkorv i Bonnköping 😇
    -nähä, det ante mig 😂
    Pöss på dig

    SvaraRadera
  2. Nja, jag tror jag kan ta det också, men vill resa liiiiite längre :-) Pöss på dig också min vän <3

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnade sig. Kram / Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då, lite vatten och fingrar fick bort det värsta rufset. Såg ut som världens surkart på bilden men det får gå ändå :-) kram

      Radera
  4. eva hallberg12 augusti, 2015

    Passpolisen gillar ju när man ser sur ut så jag antar att lite rufs i håret inte heller är så avgörande. Enda fotot där man får se ut som f.n och få uppskattning för det ;) Hoppas att ni hittar en härlig resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte det lättaste att hitta resor just nu. Det är inte säsong föv vare sig Asien eller sydamerika :-( Men nåt ska vi hitta, kanske inte sååå långt bort dock. Kram

      Radera
  5. Skönt att det är över och att Jocke finns :) Jag undrar varför det blir såna figurer med frågetecken i dina inlägg och i kommentarer? Är det bara jag som ser det? Kram

    SvaraRadera
  6. Ja det är skönt att ha det gjort, inget jag gärna gör om!
    Figurerna blir när jag gör skrattgubbar från telefonen tydligen och ibland även när jag gör hjärtan. Dom är väl inte kompatibla eller nåt sånt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kram på dig hoppas ni hittar ngn passande resa ❤️ Fr Carmen

    SvaraRadera