söndag 16 augusti 2015

Resa

Ja vi planerade först att göra vår livs resa till något exotiskt land, nu snabbt i bäntan på provsvar och behandlingar.  Av rutiga skäl och randiga orsaker bidde det inte så just nu. Och Vi känner både jag och Jocke att en längre resa inte är på sin plats just nu. Vi känner båda att det viktigaste är att vi får komma iväg bara vi två, bara vara vi, prata, planera, mysa, göra det som faller oss in. Vi tar husvagnen och åker till nåt mysigt ställe och bara ÄR. Vi åker i morgon kväll, efter att jag träffat mina härliga kollegor på Måns Ols för att tacka av en tjej som ska pröva sina vingar på en annan arbetsplats. Vart vi ska åka har vi inte bestämt till 100 ännu. Vi velar mellan Smögen, Öland och Höga kusten. Fina ställen alla tre och det ska bli fint väder på alla tre stälken oxå 😊 . Vart och ett av dem har sin charm. Öland har vi varit på flera gånger och har haft jätte härliga semestrar där. Smögen har vi varit till vid ett tillfälle för massor med år sen, i skitväder och ösregn. Ingen sv oss har varit på någon av städerna längs höga kusten...... Ja vi går se vart det blir. Har ju hela dan på oss att bestämma oss i morgon 😊 Om det är någon som känner till nån pärla på någon av dessa ställen tar jag tacksamt emot tips! Har fått några förslag tidigare men det har varit utomlands och vi väntar som sagt med det.

God kväll och god natt ❤️

3 kommentarer:

  1. Roligt att vi träffas i morgon eller eg senare idag. Kram ♡ /Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli jättetrevligt ❤️

      Radera
  2. Jag är iofs jävig 😂
    Men Högakusten! Yes 👍

    SvaraRadera