måndag 24 augusti 2015

Nu sitter porten på plats

Och det gick hur bra som helst. Det som gjorde ondast var när de tog bort tejpen från operationsdukarna :-) Var helt omedveten om vad som skedde i rummet och det är jag så tacksam för.
När jag kom i morse och satt i väntrummet kom min bröstläkare och ropade upp en kvinna. Det slog mig att det var min tid, som jag hade fått från början då jag skulle göra det sista på mitt "nya" bröst. Jag hade sett fram mot den operationen. Den skulle sätta punkt för den här resan. Nu satt jag där för att få en port för att kunna få cellgifter igen istället. En ny resa.....Jag bröt ihop i väntrummet, vilket var superjobbigt då jag inte var ensam där. Som tur var blev det snart min tur!
Ja nu är det iallafall gjort. På onsdag ska jag träffa min cancerläkare och få besked om provresultat och behandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar