onsdag 12 augusti 2015

Mitt emellandag

I dag ska jag bara vara hemma och påta lite i mitt växthus. Ska också fortsätta jaga resa viljet visade sig inte var det lättaste. Asien och sydamerika har regnsäsong nu :-( Solfaktor har resor till Mexiko men det är 16 regnfria dagar där i augusti och risk för stormar. Nä, den risken vill vi inte ta. Som det verkar går det att resa till Bali nu så jag ska forska mer i det. Ja vi får se hur det går. Grekland är ju också fint annars :-)

Igår kom en före detta kollega hit med en blomma från mina forna arbetskamrater i Västerås. Tack så mycket, er omtanke värmer mycket. Jag tänker ofta på er och undrar hur ni har det, saknar er! Har fått höra att ni har en betydligt bättre arbetssituation nu och det känns gott att höra :-) 

Jag har ont efter provsticket igår. Det var ju ett stort hål efter nålen, flera mm i diameter! Tur jag inte såg nålen igår för då hade jag tuppat av, garanterat.

Ha en fin kväll mina fina vänner ❤️


7 kommentarer:

  1. Såg att Grekland Santorini har ett hotell jag suktar efter - vet dock inte priserna. Sök på perivolas Santorini så får du se. Kram till dig fina 💖 fr Carmen

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas du också har en fin kväll! Och hoppas ni hittar en bra resa. ♡/Elisabet

    SvaraRadera
  3. Hur är det att åka till Afrika då, typ Zanzibar? Dit skulle jag vilka åka!

    SvaraRadera
  4. Det var Maria R som skrev...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte kollat på Afrika alls. Vi har dock bestämt oss för att vänta lite med att resa. Blir nog nån kortare tripp inom Sverige nu, om ens det. Lusten att resa bara försvann.....vill bara vara hemma! Ja vi får se hur det blir. Kram

      Radera