måndag 10 augusti 2015

Provtagning och röntgen mm

Fick besked i dag att jag ska göra en leverbiopsi redan i morgon. Känns obehagligt att tänka att dom ska köra in en nål i levern och knippsa en bit. Är rädd för att det ska göra ont! Kommer att be dem dtoga ner mig så mycket det går!

På torsdag ska jag på lung- och magnetröntgen. Dom gör iallafall inte ont :-) Skönt att få alla tester gjorda redan den här veckan. I väntan på svaren, vilka kommer att dröja ett par veckor, ska vi försöka komma iväg på en resa jag och maken. Mexiko eller Bali hoppas vi på. Lite ovisst med att hitta bra resor med så kort varsel men vi ska be Ticket ruska fram nåt!

Har varit i Furuviksparken idag och vi har haft en kanondag! Fint väder och glada barn. Lagom med folk i parken. Skönt att inte ha tid och utrymme att tänka så mycket. Det var välbehövligt att känna oss som en "vanlig" familj.

Nu kommer jag att somna ovaggad, god natt alla fina där ute ❤️

2 kommentarer:

  1. Bra att du får göra tester snabbt tycker jag. Lycka till idag, tänker på dig! ❤️❤️

    SvaraRadera