fredag 14 augusti 2015

Leksand sommarland

Idag bär det av till Leksand sommarland med Jocke, Emelie, barnbarnet Amanda och brorsans Alexander. Ska campa ett par nätter och sola och bada. Jockes bror med familj kommer oxå under kvällen. Ska bli skönt att njuta av sol och värme och av varann 😊 

Har varit en tung dag idag. Många tankar har florerat och ibland blir det svårt. Svårt att förstå, jobbigt att känna och tänka. Blir så jäkla arg ibland, arg över att vi ska drabbas av detta, igen och ännu bärre. Fan! 

Nej nu ska jag stänga källardörren för idag och fokusera på de underbara människorna jag har omkring mig! Kram 

6 kommentarer:

  1. Nu är det en galet skön helg, gubbe, barn och vänner som skall förgylla din helg, å du deras ❤️
    Så att glo nerför trappen har du inte tid med 😜
    -så när du förlustat dig som det anstår en snygg quinna som dig, ska jag fixa dig en uberjävlastorwoododocka att gå lös på!
    Pöss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det kanske vore bra det ❤️

      Radera
  2. Kram! ❤️ Klart att du får gå ner i källaren ibland, men lova att komma upp igen! Och säg till om du behöver hjälp upp! ❤️ Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ❤️ Det kommer jag att behöva 😘

      Radera
  3. Besök i källaren ibland är väl oundvikligt i din situation Carina. Men jag önskar dig en riktigt skön och fin helg utan fler sådana.
    Stor kram ♡♡♡ /Elisabet

    SvaraRadera