söndag 9 augusti 2015

Smärtlindring

Jag har inte velat ta morfintabletterna jag fått utskrivet, varför vet jag inte riktigt. En del av mig känner nog att om/när jag behöver det så känner jag mig sjukare. En annan del av mig vill bara vara restriktiv med läkemedel för att skona kroppen. Men jag har förstått att det är viktigt att vara smärtfri för att inte förlora en massa kraft och energi, så jag ska gå in för det nu. Det är ju bara att gilla läget och göra det jag mår bäst av.
Jag har fått glädjen och förmånen att ha mina fina döttrar, barnvarn och nära vänner hos mig i helgen. DET är en smärtlindring för själ och hjärta av det allra bästa slaget. Om jag fick välja skulle vi bo i ett enda stort kollektiv 😊

Ytterligare en smärtlindring är alla ni som hör av er till mig på ett eller annat sätt. Både genom besök, telefonsamtal, sms, messenger och på bloggen. Jag stärks av att känna att alla ni fina människor stöttar mig och visar omtanke. Tack för det, det betyder jätte, jätte mycket för mig.

Idag ska jag bege mig till Sveriges närmaste stad, Bonnköping! Nej, det var inte såååå den hette, utan ENKÖPING:-). Ska träffa en underbar människa som jag lärt känna senare i livet och som är lite tokig och galen och som får mig att skratta mycket. Det är oxå balsam för själen 😊

Ha en fin dag alla ni fina underbara människor, och tack för att ni finns ❤️

2 kommentarer:

  1. Thank you so much for sharing. Your content was very helpful. You are a marvelous writer. Good work!
    lllt laser

    SvaraRadera