fredag 4 december 2015

They made my day!

Började med att i en av "cancergrupperna" på facebook läsa inlägget om att en kvinna blivit av med sina metastaser genom alternativa metoder. Bland annat cannabisolja hade varit hennes grej. Tänkte att det blir ju cannabis för mig med om inte det här ger effekt. Läser sen ett annat inlägg där en tjej beskriver att hon fått återfall i cancer och ändrat kosten. Hennes beskrivning hade kunnat varit min. Hon äter ungefär det jag gör och tar samma kosttillskott fast jag tar fler sorter. Hon hon på kort tid fått kroppen att läka ut tumörerna, flera helt och nån är på väg. :-) Naturligtvis vet jag att vi är olika, har olika förutsättningar och sjukdomar, men det känns så JÄKLA BRA att prata med någon som lyckats med det jag försöker uppnå! Jag behöver verkligen få bekräftat ibland att det faktiskt finns HOPP!

Lättare till sinnet men med mer värk u kroppen idag igen ska jag ta itu med lite fix här hemma. Ha en trevlig kväll ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar